دلم خوشه!!!

I LOVE you

دلم خوشه!!!

اینجا صدای پا زیاد میشنوم...!!!

اما هیچ کدام تو نیستی...!!!

دلم خوش کرده خودش را به این فکر

که شاید پابرهنه بیایی...!!!



نظرات شما عزیزان:

mohadeseh
ساعت14:24---14 فروردين 1393
گلم آناهیتای عزیز ولی ی نفر این کارو کرده بود...زود پاکش کردم حالا جمعه قراره عکسامو بذارم...شب...موقعی که دیدی بهم خبر بده گلم.

mohadeseh
ساعت16:01---11 فروردين 1393
آناهیتا عزیزدلم...رمز مطلبمو تایید کردی سریع پاکش کن...سریعا

mohadeseh
ساعت0:00---26 اسفند 1392
سلام عزیز دل ...

آپ کردم...فقط به خاطر تو
پاسخ:سلام.مر30 محدثه جونممممممممممممم.


mohadeseh
ساعت19:37---20 اسفند 1392
سلام آبجی گلم خوبی؟ ممنون از لطفت بیش از این شرمندم نکن وب شما هم عالیه دیگه از توصیف من هم گذشته.... مهربونم عیدشماهم مبارک.... اولین نفری هستی که پیشاپیش عیدو بهت تبریک میگم
پاسخ:سلام عزیزم ممنون شا خوبی؟؟؟این چه حرفیه آخه شرمنده میکنیناااااااااااااااا.مر30 ممنون دوستم ایشالااااااااااا سال خوبی داشته باشی.


mohadeseh
ساعت8:33---16 اسفند 1392
قالبت 20 20

خیلی قشنگ شده
پاسخ:ممنون عزیزم چشات خوشگل میبینه.


سجاد
ساعت16:43---15 اسفند 1392
ببخشید شما وبتونو چی کارش کردین اینقدر صولانی شده ماله من صفحه به صفحه جدا میشه؟
پاسخ:توی تنظیمات وبتون برین مشخص میکنه که دوست داری چه قدر صفحه ی وبلاگت حجم داشته باشه همین.


سجاد
ساعت16:39---15 اسفند 1392
وب خیلی لوکس و زیبای داری قالبشم خیلی قشنگه با اجازت من برش میدارم.
پاسخ:مر30 ممنون جان؟؟؟البته راحت باشید.


mohadeseh
ساعت0:31---13 اسفند 1392
این پستت عالیه گلم ... خیلی مطلب قشنگی بود....موفق باشی

اور کن خیلی حرف است

وفادار دست هایی باشی

که یکبار هم لمسشان نکرده ای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, ] [ 18:0 ] [ آناهیتا ] [ ]